onsdag 21 september 2016

Vardagslyx

Igår började jag med biologin och gick igenom allt som kursen innebär. Är en del praktiska laborationer som ska göras så dom får jag ta tag i relativt fort så jag inte gör dom för sent och inte hinner sen. Räknade även en del matte och kände bara "vad sjutton har jag gett mig in på", kändes som att jag inte förstod något men idag när jag är på ett nytt stycke går det faktiskt riktigt bra. Ska markera talen jag inte kan och ta med dom till mattestugan dom har i Halmstad.

Senare på kvällen åkte jag till Michelle för lite vardagslyx. Två av hennes kompisar från Borås som jobbar som kockar på La Copita kom till henne och bjöd oss och Charlotte på 5 rätters. Tycker man borde ha det så oftare!


Blåmusslor

Tonfisk med lime och bröd

Sobetglass med Cava

Risotto med Hummer, Bläckfisk och Räkor

Avslutningsvis blev det chokladmouse med banan och hallon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar