tisdag 4 oktober 2016

Mer jobb, mindre plugg

Nu händer det mycket här.
Helgen var toppen! Charlotte hade förfest med trevligt folk  och sedan gick vi till Societen och hade super kul! A följde med mej hem på natten och nu luktar min kudde han och jag tycker det är så mysigt!!
Söndag var mys med tjejerna, tacokväll!

Från och med nästa vecka ska jag jobba i Laholm! Ska bli kul och spännande. Det är en mindre butik än Halmstad så jag kommer nog få lära mig saker som jag inte kan ännu för i mindre butiker brukar alla få göra allt. Det kommer vara 4 dagar i veckan i Laholm och varannan helg i Halmstad fram till nyår så får vi se vad som händer efter det.
Som ni kanske förstår kommer jag inte plugga 100% längre eftersom jobbet kommer ligga på ungefär 85%. Har pratat med skolan och förlängt kursen 1 månad och hoppas det räcker. Jag får helt enkelt lära mig och träna på att planera min tid ordentligt! Beställde en kalender från personligalmanacka.se igår som jag  hoppas ska hjälpa med detta. Kommer lägga upp bilder när den kommer om ca 2 veckor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar